Voimassa 23.7.2024 alkaen

Verkkokaupan omistaja: Tiltaltti Shop / Askartelupaja Tiltaltti Avoin Yhtiö
Y-tunnus: 2418319-8
Osoite: Keuruuntie 10, 42700 Keuruu
Puh: 044 911 0188
Sähköposti: [email protected]

Tiltaltti Shopin verkkokaupassa myydään tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Oikeudet hintojen ja toimituskulujen muutoksiin pidätetään.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti ja voimassa olevien säännöksien mukaan. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, mikäli asiasta ei erikseen toisin mainita. Asiakastietojen käsittelystä on kerrottu tarkemmin Rekisteriselosteessa. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin, sopimusehtoihin ja rekisteriselosteeseen.

Maksaminen ja maksutavat
Verkko-ostosten maksaminen tapahtuu joko pankkitunnuksilla, luottokortilla, laskulla, mobilepaylla tai postiennakolla. Maksutavan valitset verkkokaupan kassalla ja maksutapahtuman toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää, että olet antanut sähköpostiosoitteesi tilauksesi yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut
Tilauksesi toimituskulut näet kassalla valittuasi mieleisesi maksu- ja toimitustavan. Toimituskulut ovat kiinteästi 3,90€ / tilaus ja yli 70€ tilaukset toimitetaan maksutta. Toimitus tapahtuu Postin sekä Matkahuollon toimitustapojen mukaisesti valitsemaasi noutopisteeseen tai voit noutaa tilauksesi myymälästämme Keuruulta aukioloaikojen mukaisesti.

Toimitusaika
Laitamme tilatut tuotteet toimitukseen normaalisti noin 1-2 työpäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta ja tämän jälkeen toimitukseen menevästä ajasta vastaa valittu toimittajataho (esim. Posti). Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotamme verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi ja palauttaa tuotteet tai osa niistä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Huomaathan, että palauttaminen ei ole ilmaista! Voit maksaa palautuksen toimituskulut itse tai jättää asiakaspalautuksesi maksutta Postin palvelupisteeseen, jolloin vähennämme palautuskulut 7,90€ takaisinmaksun yhteydessä. Ennen palautusta täytä palautuslomake ja tutustu tarkempiin palautusohjeisiin palautussivulla! Tuotteet tulee palauttaa 14 vuorokauden kuluessa palautuslomakkeen täyttämisestä.

Tilatun tavaran noutamatta jättämistä ei katsota kaupan peruuttamiseksi. Perimme erillisen 20€ maksun tilauksista, jotka palautuvat noutopisteestä takaisin ilman palautusilmoitusta. Kauppa katsotaan tällöin rauenneeksi ja palautamme asiakkaalle ostosten summan vähennettynä edellä mainitulla 20€ erillisellä maksulla.

Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta. Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta. Peruutusoikeus ei koske henkilökohtaiseksi hygieniatuotteeksi luettavia tuotteita, kuten kasvomaskeja ja alusasuja. Peruutusoikeus ei koske sinetöitynä toimitettua tavaraa, jonka sinetti on rikottu.

Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut toimittajatahon kuljetuksessa (esim. Posti), on sinun tehtävä tehtävä tuotteesta välittömästi reklamaatio asianomaiselle toimittajataholle.

Muutokset
Pidätämme palveluntarjoajana oikeuden muuttaa näitä ehtoja yksipuolisesti. Käyttäjänä sinä hyväksyt verkkokaupan kulloinkin voimassaolevat ehdot käyttäessäsi verkkokauppaa ja tehdessäsi ostotapahtuman.